Zoneterapeut

Klinik Ålunde         22 74 72 62

Zoneterapi

Vi mennesker er en sammensat organisme. Hvis noget ikke fungerer, som det skal, bliver der ubalance.

Resultatet er sygdom, smerter, træthed og utilpashed. Zoneterapi hjælper ofte til genoprettelse af balancen.

Under og på fødderne findes et fuldstændigt kort over hele menneskekroppen. Hver del af kroppen har en zone på fødderne, som kaldes en reflekszone. Hvis der er ømhed, fortykkelse eller hævelse i en reflekszone, hænger det sammen med, at en del af kroppen ikke fungerer optimalt.

Ved at behandle de ømme reflekszoner med specielle trykkombinationer, kan zoneterapeuten påvirke organerne til at bedre kroppens funktion og dermed genoprette kroppens balance.

Der tilbydes 3-5 behandlinger, afhængig af, hvor gammel lidelsen er.

Behandlingen varer ca  1 time

Mange bruger zoneterapi, selvom de ikke har helbredsproblemer. De gør det for at vedligeholde en god sundhedstilstand og som forebyggende behandling.

Zoneterapi er mit hjertebarn og er med i de fleste af mine  behandlinger.

Zoneterapi virker - men på hvad?

Astma og allergi

Fordøjelsen

Hovedpine og migræne

Skrigeture/kolik hos småbørn

Smerter i led og muskler

Infertilitet

Øresmerter

Immunsystemet

Træthed

Kræft: Afhjælpe kvalme,smerter og ubehag. Lindre bivirkninger fra stråle- og kemokure.

For egen regning har du ret til at lave en aftale med en behandler og få behandlinger under indlæggelsen.

Klinik Ålunde  •  Ålundevej 24  •  6753 Agerbæk  •  mobil 22 74 72 62  •  Email kontakt@klinikaalunde.dk   •  copy right Kilnik Ålunde